Blog

Zlatna ribica ima bolji fokus od čovjeka?

Zlatna ribica ima bolji fokus od čovjeka?

Korisnici su na internetu kao ribe u moru, plivaju na sve strane i njihovu pažnju je jako teško zadržati. Osim što imaju jako nisku razinu pažnje i koncentracije, Vaše tekstove ne čitaju već skeniraju. Stoga, gdje je pažnja korisnika, kako ju zadržati i na koji način? Posvetite pažnju najvažnijim stvarima kao što su naslovi, podnaslovi, dužina odlomka i način pisanja. O čemu točno pričamo saznajte u nastavku teksta.

Više

Vodič kroz Facebook marketing

Vodič kroz Facebook marketing

Vrijeme društvenih mreža ne dolazi, ono je tu. Facebook je društvena mreža koja ima najveći broj korisnika u Hrvatskoj i vrijeme je da naučite kako ju koristiti. Kao i često do sada, ključ Vašeg uspjeha čuči u kupcu. Saznajte što ga zanima, upoznajte ga i pružite mu dodatnu vrijednost.

Više

Tko je moj kupac?

Tko je moj kupac?

Ljudi kupuju iz raznih razloga, ali oni se mogu staviti na osnovnu podjelu, odnosno na emocionalne i racionalne razloge. Pored toga, postoje i određeni uvjeti koji potiču kupce na donošenje odluke.

Više

Ključne riječi

Ključne riječi

Jedan od najvažnijih dijelova SEO optimizacije su ključne riječi. Ova dva pojma povezana su na način da korisnik upisuje ključne riječi u internet tražilice, a one mu daju rezultate za iste. Što ste bolje iskoristili ključne riječi i postavili ih na ključna mjesta, veća je mogućnost da korisnici dođu baš na Vašu internet stranicu. Osim za SEO optimizaciju, ključne riječi veoma su važan faktor Google oglašavanja. Kako ih odabrati, koja su pravila i još puno toga pročitajte u današnjem članku.

Više

E-mail marketing

E-mail marketing

E-mail marketing predstavlja staru školu, jedan od starih alata digitalnog marketinga. Kako danas 95% korisnika interneta ima minimalno jednu e-mail adresu veoma je važno iskoristiti ovaj oblik marketinga za komunikaciju s budućim, ali i sadašnjim kupcima.

Više
Želite li prezentaciju nekog od naših proizvoda?

Izradite proizvod upravo po vašim mjerama!