Top 6 razloga zašto koristiti društvene mreže

Top 6 razloga zašto koristiti društvene mreže

Digitalni svijet se razvija brže nego išta do sada, a tako rastu i prilike za proširenje i poboljšanje Vašeg poslovanja. Možda ćete pomisliti da je ludost praviti i društvene mreže ako imate svoju internet stranicu međutim postoji velik broj opravdanih razloga koji će Vas navesti na razmišljanje. Koji su to? Što kažete na jačanje brenda, jeftiniji i isplativiji marketing koji možete izmjeriti? Ako Vam to nije dovoljno, pročitajte članak, saznat ćete još mnogo toga.

Prvi korak prema kvalitetnoj online prisutnosti je izrada web stranice te SEO optimizacija iste. Međutim, postoji još nekoliko aspekata digitalnog marketinga koji trebate uključiti u svoju strategiju, a jedan od njih su društvene mreže. Kakve su to mreže? Društvene? Što je to društvena mreža? Društvene mreže predstavljaju online platformu ili internet stranicu gdje se korisnici međusobno povezuju i izmjenjuju različite oblike sadržaja. Postoji velik broj društvenih mreža, ali za Vaše poslovanje jedne od najbitnijih su Facebook, Instagram te Twitter. Međutim danas nećemo pričati o njihovoj prošlosti i brojkama već o tome zašto trebate još danas napraviti profile na društvenim mrežama i aktivno krenuti s objavljivanjem sadržaja. U našim blog člancima već smo pisali o Facebook-u kao ključnom čimbeniku u izgradnji poslovanja, ali i o Instagram-u i kako ga iskoristiti za promociju brenda. Postoji još mnogo razloga , a koji su oni i što ćete dobiti saznat ćete danas u novom blog članku. Krenimo...

Koristeći društvene mreža poboljšat ćete svoje SEO rezultate

Izradili ste web stranicu i napravili ste najvažnije korake u SEO optimizaciji, ali mi Vam sada kažemo da to nije dosta?

Sama SEO optimizacije nije dovoljna?

Nažalost kvalitetna optimizacija ne staje izradom internet stranice koja ima dobar web dizajn, potrebno je puno dodatnog truda. Tako će tražilice prepoznati Vašu aktivnost na društvenim mrežama, ali i prepoznat će Vaš trud u digitalnom svijetu i tako poboljšati Vaše cjelokupni SEO rezultat. Dodatna prednost korištenja društvenih mreža jest i što se prilikom pretraživanja na tražilicama profili koje imate mogu pojaviti kao rezultati pretraživanja. Na slici su prikazani rezultati pretraživanja za pojam "Ferivi Sport".

Ferivi sport rezultati
 
Kao što možete vidjeti u rezultatima pretraživanja pojavila su se čak dva profila na društvenim mrežama, Facebook i Twitter.

Profili na društvenim mrežama povećavaju promet prema internet stranici

Svaki sadržaj koji imate na Vašoj internet stranici moguće je podijeliti na društvene mreže. Jednom kada se sadržaj s Vaše stranice podijeli na društvenim mrežama korisnici imaju priliku upoznati se s istim, ali isto tako i kliknuti na njega te posjetiti stranicu. Jednom kada su korisnici na Vašoj stranici imate priliku za izvršavanje konverzije, bilo da je to pretplata na newsletter, ostavljanje osobnih podataka ili na koncu prodaja Vaših proizvoda ili usluga.

Kada dovedete korisnike na stranicu moguće je izvršiti željenu konverziju

Dodatna prednost dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama jest i mogućnost promoviranja objave točno određenoj publici koja bi mogla biti zainteresirana za Vaš proizvod ili uslugu, a potom i za izvršavanje određene konverzije kada posjete Vašu internet stranicu.

Za primjer smo uzeli objavu s Facebook profila Nogometnog kluba Osijek koji je objavio poveznicu koja vodi na novi blog članak na njihovoj internet stranici.

NK Osijek objava

Pomoću društvenih mreža gradite zajednicu i kontakt s Vašim kupcima

Za početak pogledajmo primjer koliki broj korisnika koristi društvenu mrežu Facebook i Instagram u Hrvatskoj. Facebook u Republici Hrvatskoj koristi  1 500 000 korisnika prema podacima istraživanja koje je provela King Kong agencija, a cijelu infografiku moguće je pogledati na njihovoj internet stranici. Ista agencija došla je i do podataka da Instagram društvenu mrežu koristi 390 000 Hrvatica i Hrvata te je iste moguće pogledati također na njihovim stranicama.

Trećina Hrvatica i Hrvata koristi Facebook

Ako analiziramo navedene podatke dolazimo do zaključka da trećina građana Republike Hrvatske koristi Facebook, a malo više od 10% da koristi Instagram. Same brojke mogu biti razlog da Vaše poduzeće napravi profile na društvenim mrežama i počne graditi društvenu zajednicu. Ono što dodatno ide u prilog jest činjenica da korisnici društvenu mrežu doživljavaju humanije od same internet stranice i lakše se povezuju s brendom. Razlog tome je lako omogućena komunikacija korisnicima s brendom, ali i obrnuto.

Izgradite odanost brendu i ojačajte ga

Napravili ste profile na društvenim mrežama i komunicirate s korisnicima, no kako će to ojačati Vaš brend? Upravo navedena humana strana društvenih mreža je ono što gradi i jača Vaš brend. Stavite se u situaciju da ste kupili majicu o kojoj ste dugo sanjali međutim kada ste došli kući pronašli ste rupu na rukavu. Idući korak je da palite Facebook, tipkate naziv trgovine u kojoj ste kupili istu i šaljete poruku i dobivate odgovor u roku od nekoliko minuta. Što Vam to kaže o brendu čija je majica? Kaže Vam da brend brine za Vas i Vaše zadovoljstvo. Osim komunikacije, kroz često objavljivanje zanimljivog sadržaja  možete steći određeni ugled i na taj način povezati se sa starim, ali i novim kupcima.

Kao dobar primjer vođenja profila na društvenim mrežama možemo pogledati Facebook profil prodavača sportske prehrane Proteka.hr.

Proteka.hr
 
Što je brend napravio? Mnogi koriste društvene mreže kao jedan od prodajnih kanala, no nije tako jednostavno i to nije sasvim 100% ispravan način. Svaki kvalitetan i iskusan prodavač će Vam reći da je bitnije prodati brend i povezati se s kupcima nego samo pokušati na silu prodati određeni proizvod. Proteka je uzela drugačiji pristup te su angažirali popularne bodybuildere te kroz atraktivan, originalan i humorističan način promovirali sport, sportski život te na kraju i same proizvode. Korisnici su prihvatili njihov način komunikacije, povezali brend s određenim vrijednostima i nesvjesno aktivno sudjeluju u izgradnji brenda dijeleći sadržaj koji Proteka reproducira na svojim profilima.

Kada stvarate kreativan i originalan sadržaj korisnici će dijeliti Vaš sadržaj i graditi brend umjesto Vas

Važno za napomenuti je sljedeće... Ako nećete ozbiljno raditi na kreativnom i originalnom sadržaju za Vaše društvene mreže, ali i internet stranicu, naš savjet je da bolje ne radite ništa. Nekvalitetnim radom možete samo udaljiti korisnike od svog brenda te iz tog razloga nemojte počinjati dok niste spremni prepustiti se i posvetiti se poslu.

Pomoću društvenih mreža saznajte što radi konkurencija

Poznata je izreka da je uvijek bolje kod susjeda u dvorištu pa tako uvijek strahujemo i od konkurencije i toga što oni točno rade. Kroz društvene mreže možete lako dobiti uvid što konkurencija radi te tako poboljšati svoje poslovanje i uhvatiti korak te preuzeti kormilo u svoje ruke. Ako još niste na društvenim mrežama, Vaša konkurencija je, a to im omogućuje konstantnu komunikacija s korisnicima i pristupnost među ljudima. Spavate li mirno nemajući profile na društvenim mrežama?

Marketing na društvenim mrežama je znatno jeftiniji, ali i isplativiji

Kako bi reagirali kada bi Vam rekao da za 5$ možete dosegnuti do 13 000 ljudi? Bez da dizajnirate letke, šaljete ih na adrese, ne znate povrat na uložena sredstva - sve to iz udobnosti Vaše stolice. Veoma je korisno za znati da svaku uloženu kunu u digitalni marketing možete izmjeriti što znači da nema više bacanja novca u vjetar. Marketing u online svijetu je jeftiniji, isplativiji, ali je i napokon mjerljiv, jednom riječju - zakon!

Kako zaključiti ovaj članak osim, ako niste na društvenim mrežama što čekate? Povežite se sa svojim kupcima i ugrabite svoj dio kolača na vrijeme, ako još niste! Naravno postoji još velik broj koristi za Vaše poslovanje od društvenih mreža međutim naveli smo najvažnije.

Kreirajte svoju digitalnu strategiju još danas!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Želite li prezentaciju nekog od naših proizvoda?

Izradite proizvod upravo po vašim mjerama!