Web stranica - zašto ju napraviti?

Web stranica - zašto ju napraviti?

Svakodnevno razmišljanje o unaprijeđenju poslovanja dovodi Vas do suočavanja s brojnim analizama i troškovima. Vjerojatno ste se susreli s mišlju izgradnje web stranice, ali niste znali zašto Vam treba. Postoji mnogo razloga, a neki od njih su da ste dostupni kupcima cijelo vrijeme, gradite vjerodostojnost i autoritet, ali i olakšavanje svoje poslovanje.

Novi dan - novi izazov, novi dan - novo razmišljanje kako unaprijediti poslovanje Vaše tvrtke. Jedan od načina za unaprijeđenje o kojemu ste razmišljali je izgradnja internet stranice, digitalne strategije, provedba digitalnog marketinga, ali što je to? Potreba, nužnost ili trošak, luksuz? Znate samo da svi imaju web stranicu i da ju Vi također želite. Razmišljate o izgradnji, ali ne znate još točno zbog čega Vam je ona potrebna i još uvijek razmišljate koliki Vam je stranica zapravo trošak. Postoji mnogo razloga zašto je potrebno imati internet stranicu, a mi Vam donosimo naših nekoliko razloga. Nakon čitanja teksta shvatit ćete da web stranica nije luksuz već potreba koja olakšava Vaše poslovanje i ukoliko je kvalitetno napravljena stavlja Vas korak ispred konkurencije.

Dostupni ste kupcima 0-24, 7 dana tjedno, 365 dana godišnje

Završilo Vam je radno vrijeme, blagdani su, vikend, godišnji odmori i Vaša tvrtka je zatvorena. Kupci ne mogu upoznati Vašu tvrtku i proizvode koje nudite. No, što ako imate internet stranicu? Pristupom Vašoj web stranici korisnici se mogu upoznati s Vama i Vašim proizvodima čak i kada niste dostupni fizički u poduzeću. Međutim izgradnja internet stranice iz razloga što ju imaju i ostale tvrtke nije opravdana. O pravilnoj gradnji web stranice koja je dio digitalne strategije pisali smo u našem prošlom članku. Međutim čak i kada izgradite web stranicu potrebno je dovesti ciljane kupce na nju, a o glavna dva izvora prometa, SEO optimizaciji i PPC oglašavanju, smo također već pisali. Stoga, prvi razlog za izgradnju Vaše web stranice jest prisutnost kupcima i dostupnost u bilo koje doba dana ili godine, bez obzira bili Vi prisutni ili ne.

Web stranica daje Vam vjerodostojnost

Danas živimo u 21. stoljeću te je česta izreka koju čujemo "izguglaj to". Jako velik broj traženih informacija korisnici traže putem internet tražilica kao što je Google. Iz tog razloga ukoliko se ne pojavite na rezultatima pretraživanja gubite vjerodostojnost, odajete dojam kao zastarjela tvrtka koja ne prati trendove i dovodite u pitanje koliko ste u stanju odraditi vlastiti posao. Dodatna prednost internet stranice jest mogućnost dijeljenja, odnosno, korisnici koju su zadovoljni Vašom uslugom ili proizvodom vrlo lako mogu proslijediti Vašu stranicu i dati preporuku.

Osim vjerodostojnosti, web stranicom gradite i autoritet

Uzmimo za primjer da je Vaša djelatnost postavljanje aluminijskih kompozitnih panela. Nakon što korisnik ukuca određene ključne riječi u tražilicu, web stranica Vašeg poduzeća pojavljuje se na prvom mjestu na Google-u i korisnik stisće poveznicu na Vašu internet stranicu te dolazi na nju. Velik dio vjerodostojnosti ste zadovoljili, ali počeli ste i s izgradnjom autoriteta jer ste se predstavili kao ozbiljan "igrač" u svojoj industriji. Korisnik na Vašoj web stranici ima mogućnost pregledati proizvode, način na koji postavljate panele, odlučili ste pisati blog te kroz blog pokazujete znanje koje imate. Zadovoljavajući ove korake izgrađujete autoritet i predstavljate sebe i svoju tvrtku kao vodeće poduzeće u industriji za postavljanje aluminijskih panela. Internet stranicom gradite svoju online pristutnost, izgrađujete vjerodostojnost, predstavljate svoje proizvode i usluge, pokazujete znanje, komunicirate s budućim ili sadašnjim kupcima te na taj način gradite autoritet, a jasno nam je da ukoliko niste tržišni lider i konkurencija je bolja od Vašeg poduzeća da gubite poslove.

Gradite online katalog proizvoda koji je dostupan cijelo vrijeme

Kao što je navedeno u početku izgradnjom web stranice kupci imaju pristup Vama cijelo vrijeme bez obzira na doba dana ili godine. Također u koraku prije spomenuto je da korisnik kada posjeti stranicu želi pronaći što nudite, odnosno koji su Vaši proizvodi. Tvrtke troše velike iznose kako bi izgradile brošure i kataloge proizvoda te ih distribuirale do krajnjih kupaca. Zamislite samo koliku uštedu možete ostvariti ukoliko dovedete prave kupce na Vašu internet stranicu i na njoj im pokažete svoje proizvode. U prilog online katalogu proizvoda ide i činjenica da ljudi sve manje pozornosti posvećuju čitanju kataloga i brošura koje pronađu u poštanskom sandučiću.

Internet stranica olakšava informiranost kupaca

Zamislimo nekoliko situacija. Imate određenu akciju na proizvode/usluge, dobili ste novi proizvod, mijenjate radno vrijeme, želite informirati kupce o radnom vremenu tijekom blagdana ili jednostavno promovirate određeni događaj. Prilikom provedbe navedenih situacija morali biste inače uložiti velike financijske iznose za kataloge, oglase na radiju ili televiziji, a sada, sada imate internet stranicu gdje svoje kupce, sadašnje ili buduće, informirate bez dodatnih troškova. Informacije do svojih kupaca dostavljate učinkovitije, jeftinije i brže. Pružite svojim kupcima ažurnije informiranje i olakšajte svoje poslovanje i snizite troškove.

Internet stranica prodaje Vaše proizvode/usluge

Uzmimo u obzir da su zadovoljeni svi prijašnji navedeni razlozi, izrađena je web stranica, korisnik ju je posjetio, pregledao je digitalni katalog proizvoda ili usluga. Što sada? Sada mu se nudi mogućnost da ono što mu se sviđa naruči iz udobnosti vlastitog doma jer dostupni ste mu u bilo koje doba dana ili godine i stekao je povjerenje u Vas i Vaš proizvod. Veoma pozitivna je stvar što na Vašim stranicama možete izraditi određene prodajne kanale i navesti kupca da kupi Vaš proizvod. O samim prodajnim kanalim pisat ćemo u budućim člancima kako bi Vas informirali kako što bolje prodati vlastite proizvode putem Vaših stranica.

Ukoliko posjedujete web stranicu vrlo lako možete analizirati Vaše poslovanje

Zahvaljujući brojnim alatima poslovanje putem interneta je veoma lako za analizirati. Zahvaljujući alatu Google Analytics moguće je pratiti na primjer kolika je posjećenost internet stranice, odakle dolaze kupci, koliko dugo se zadržavaju na stranici, ali ono što je među bitnijim stvarima s koje stranice su otišli i koliki postotak posjetitelja je izvršio kupovinu. Ovaj i brojni dugi digitalni alati omogućuju Vam analizu poslovanja u realnom vremenu i ispravljanje grešaka bez nagađanja već na temelju pravovremene i realne analize.

Kao zaključak nameće se razmišljanje da je internet stranica nužnost u današnjem digitalnom svijetu. Ukoliko Vas zanima na koji način Horizont Solutions izrađuje digitalnu strategiju pročitajte u našem prošlom blog članku, a ukoliko ste se odlučili da želite svoju web stranicu još danas - kontaktirajte nas odmah!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Želite li prezentaciju nekog od naših proizvoda?

Izradite proizvod upravo po vašim mjerama!