SEO trendovi u 2017. godini

SEO trendovi u 2017. godini

U jednom od naših prijašnjih članaka pisali smo o SEO-u, odnosno o Search Engine Optimization-u kao jednom od glavnih internet marketing alata. Ukratko radi se o optimiziranju web stranice i sadržaja na web stranici kako bi tražilice bolje rangirale Vašu web stranicu kada korisnici pretražuju određeni sadržaj. Ukoliko niste pročitali prethodni članak ili Vas zanima više informacija o SEO-u to možete učiniti ovdje.

Danas ukoliko Vaše poslovanje nije na internetu kao da i ne postoji. Vaša web stranica predstavlja osnovu Vašeg online poslovanja, a ono što će Vas staviti korak ispred konkurencije jest kvalitetna SEO strategija i uspješno provođenje optimizacije.

Stoga, slijedi logično pitanje, jeste li napravili SEO strategiju za Vašu web stranicu u 2017. godini? Bilo da je Vaš odgovor pozitivan ili negativan provjerite i uskladite svoju SEO strategiju s trendovima koji nas očekuju u 2017. godini i osigurajte prvo mjesto na Google tražilici.

Fokus na mobitele i responzivnost

U svibnju 2015. godine Google je izvijestio da je opseg pretraživanja putem mobilnih uređaja pretekao opseg pretraživanja putem stolnih računala. Iz tog razloga 2016. godina bila je godina mobitela, a SEO strategija je morala biti prilagođena te su stranice morale biti responzivne za sve vrste uređaja. Tu činjenicu nam potvrđuju i sami rezultati pretraživanja gdje je Google zanemarivao stranice koje nisu responzivne. Kako sve veći postotak korisnika pristupa internetu putem mobilnih uređaja optimizacija web stranice za mobilne uređaje je svakako prioritet za SEO strategiju u 2017. godini.

Podatak koji ne treba zanemariti jest i razvoj open source protokola AMPs, odnosno Accelerated Mobile Pages. AMPs pomoću nekoliko strukturnih promjena omogućuju učitavanje web stranice do četiri puta brže uz korištenje do osam puta manje podataka.

Koliko ste svoje SEO strategije posvetili responzivnosti i mobilnim uređajima?

Prilagođavanje promjenama u algoritmu

Google mijenja svoj algoritam pretraživanja gotovo svakodnevno. Kao što smo spomenuli kvalitetna SEO strategija je ono što će Vas istaknuti među konkurencijom. Iz tog razloga veoma je važno pratiti promjene. Jedna od većih promjena koja se dogodila u zadnje vrijeme jest razvoj Google RankBrain-a. RankBrain je dio Google-ovog pretraživačkog algoritma te predstavlja umjetnu inteligenciju, odnosno algoritam uči sam na temelju korisnikovih pretraživanja. Svakako što je za očekivati jest razvoj većeg broja samoučećih algoritama.

Korištenje povezanih ključnih riječi

Prilikom pisanja tekstova na Vašoj web stranici ne trebate previše koristiti samo jednu ključnu riječ. Ključnu riječ koja je ključna za Vaš tekst potrebno je koristiti u naslovu, prvom i zadnjem odlomku, nazivu slike u zaglavlju, ALT tekstu i u naslovnom tekstu. U ostatku teksta ne treba pretjerano upotrebljavati ključnu riječ iz razloga što Google može prepoznati stranicu kao "spam" što će loše rezultirati za Vašu SEO strategiju. Koje riječi koristiti u ostatku teksta možete pronaći pomoću Google Keyword Planner-a gdje ćete u rezultatima za pretraživanu ključnu riječ dobiti povezane ključne riječi na koje je potrebno staviti fokus. U nastavku je prikazan primjer povezanih ključnih riječi za riječ "automobili".

Keyword planner primjer

Korisničko iskustvo gubit će granice sa SEO optimizacijom

Korisničko iskustvo pregledavanja web stranice oduvijek je bilo važan faktor SEO optimizacije. Faktori kao što je brzina učitavanja, responzivnost, dugo vrijeme provedeno na stranici billi su ključni za dobre rezultate na Google tražilici. Za SEO trendove u 2017. godini jako će biti važno prilagoditi se dodatno na korisničko iskustvo koje će poboljšati rezultate samom SEO-u. Veliki dio kolača valja prilagoditi mobilnim uređajima i kao što je već bilo spomenuto - Accelerated Mobile Pages. Općenito će bolje SEO rezultate pružiti stranica koja ima bolje korisničko iskustvo.

Prethodno navedeni trendovi su samo predviđanja na temelju iskustva i prijašnjih trendova. Teško je predvidjeti što će Google i druge tražilice iznijeti na tržište i kakve promjene će napraviti, ali smo sigurni da s navedenim SEO trendvima nećete pogriješiti.
Što ste više u koraku s trendovima i okruženjem bolja će biti Vaša SEO strategija, a s boljom strategijom bit će bolji i Vaši rezultati na tražilicama.

Smatrate da je SEO previše posla ili Vam treba pomoć oko istog? Kontaktirajte nas još danas i osigurajte si bolje mjesto na tražilicama pomoću naše SEO strategije!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Želite li prezentaciju nekog od naših proizvoda?

Izradite proizvod upravo po vašim mjerama!