Vizualni identitet i knjiga grafičkih standarda

Vizualni identitet i knjiga grafičkih standarda

Vizualni identitet su konkretni simboli kao što su ime, logotip, slogan i dizajn koji koristite kako bi predstavili svoju tvrtku. Vizualni identitet vašeg branda je simboličko objedinjavanje svih informacija vezanih za tvrtku, proizvod ili uslugu koju nudite. Vizualni izgled i dojam služi za stvaranje asocijacije i očekivanja među proizvodima od strane proizvođača.

Prepoznatljivost, ugled i struktura brenda

Vizualni identitet ima četiri glavne funkcije:
  • Vizualni identitet treba biti lako prepoznatljiv u svom vizualnom sadržaju tako da se potrošači lako mogu povezati sa proizvodima ili uslugama.
  • Vizualni identitet je o ugledu. Za vanjske suradnike vizualni zaštitni znak ili vrsta fonta može odmah ostaviti dobar dojam na kvalitetu proizvoda ili usluge, ili ih može odvratiti, ako postoji negativnost vezana za vizualni identitet organizacije.
  • Vizualni identitet se također može koristiti za izradu detaljnije daljnje strukture tvrtke kroz korištenje vizualnog identiteta za različite linije proizvoda. Primjer za to je recimo Nike koji ima svoj vizualni identitet ali je napravio zasebne identitete kroz linije proizvoda kao što su Air Jordan, Nike Golf ili Nike Skateboarding.
  • Vizualni identitet je također važan i unutar organizacije gdje se zaposlenici mogu identificirati s njihovim individualnim brandovima odjela. Primjer za to je unutar oružanih snaga koji kod pojedinih odjela unutar organizirane strukture svaki imaju vizualni logotip koji ih predstavlja kao grupu.

Knjiga grafičkih standarda

Svaka organizacija koja želi održati svoj vizualni identitet treba izraditi komplet pravila koji je sažet u knjizi standarda. Knjiga grafičkih standarda je knjiga ili dokument koji služi kao vodič za služenje brendom tvrtke. Ona uspostavlja pravila za kreiranje jedinstvenog i prepoznatljivog brenda. Izrada knjige standarda uključuje sve od dizajna vašeg logotipa, kako se koristi, do dizajna memoranduma, izgleda internet stranice, posjetnica, kuverti, majica i drugo. Knjiga standarda je u biti priručnik gdje je opisano na koji je način nastao logo, kako se on smije koristiti, koji su fontovi korišteni, koje su boje korištene...

Neke od primjera vizualnog identiteta možete pogledati u rubrici portfolio.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Želite li prezentaciju nekog od naših proizvoda?

Izradite proizvod upravo po vašim mjerama!